Skip to content

Реални проекти: Сакав да го покажам сето мое знаење кое го стекнав на предавањата!

Разговараме со нашите студенти: Елена Трајчева, Давид Златевски и Марија Шестакова, студенти на Академијата за графички дизајн, за нивните семестрални проекти по предметот Илустрација, на тема „Филмски постер”, под менторство на Зоран Кардула.

За изборот на делата, нивното влијание и искуството со менторот низ академските часови, студентите ни открија интересни и уникатни детали. Секој од студентите има изработено филмски постер којшто преку одредени елементи и техники, ја доловува суштината или естетската убавина на избраниот филм.

 


Се одлучив за оваа тема/идеја/дело поради…

Елена Трајчева:
Создадов филмски постер за „Pulp Fiction” токму поради тоа што беше првиот филм на Tarantino којшто го имав гледано и многу ми се допадна.


Давид Златевски:
„Brokeback Mountain“ е филм чијашто суштина е да го испровоцира гледачот преку истражувањето на комплексни теми како што се љубовта, идентитетот, општествените очекувања и себеприфаќањето. Истата ги предизвикува конвенционалните наративи за машкоста и го потенцира човековиот капацитет за љубов и болка. Преку создавањето на постерот, целев да ја доловам емотивната длабочина и значењето на приказната и притоа да го поканам гледачот да се поврзе со ликовите и нивното патување.


Марија Шестакова:
Cinema Paradiso“ се вбројува меѓу првите на мојата листа на омилени филмови. Веднаш штом ни беше зададена задачата, знаев дека ќе работам на него.
Самата кинематографија, приказната којашто ја обработува, а секако и великанот Мориконе едноставно те оставаат без зборови.
Го препорачувам! 

 

марија шестакова-скала-илустрација-академија за графички дизајн-зоран кардула

Филмски постер –Марија Шестакова

 


При процесот на креирање, се соочив со…

Елена Трајчева:
При процесот на креирање, сакав да го покажам сето мое знаење коешто го стекнав на самите предавања, да излезам од мојата комфор-зона и да екпериментирам со бои, текстури, техники…


Давид Златевски:
При процесот на креирање, се соочив со прашањето: „Како да ги прикажам централните теми на филмот без да го редуцирам на обични клишеа и стереотипи поврзани со љубовта?“ Ми беше важно да ја доловам и соодветно да ја прикажам комплексноста на релацијата меѓу двата главни лика на начин којшто би бил автентичен за нив.
Затоа, морав да се замислам дека правам муабет со двајцата и да проверам, – „Дали начинот на којшто ја прикажав вашата љубов соодветствува со вашата реалност и начинот на којшто вие ја доживувате?“ Одговорот којшто го добив беше потврден.


Марија Шестакова:
Процесот беше убаво искуство. Воглавно се трудев со што помалку елементи да можам да ја доловам самата идеја на филмот. Затоа и се одлучив за двете силуети на Алфредо и Тото кои претставуваат симбол на нивните животи, а во средината – она што нив ги поврзува, односно филмската лента и киното. 

 

давид златевски-скала-илустрација-академија за графички дизајн-зоран кардула

Филмски постер –Давид Златевски

 

 

 


За соработката при процесот, за менторот Зоран Кардула би сакал/а да кажам…

Елена Трајчева:
Имав одлична соработка со менторот Кардула, преку неговите јасни и разбирливи консултации успеа многу да ми помогне при изработката на делото.


Давид Златевски:
Менторот ми служеше како извор на испирација и поддршка низ целиот процес. Тој ми понуди поддршка, фидбек и конструктивни критики, а неговото знаење и искуство се двете нешта коишто ми овозможија да ги доловам своите идеи на начинот на којшто сакав.


Марија Шестакова:
Искрена благодарност до менторот Кардула кој несебично помагаше, ми даваше совети за подобрување на дизајнот на постерот.

 

елена трајчева-скала-илустрација-академија за графички дизајн-зоран кардула

Филмски постер –Елена Трајчева

 

Биди дел од „Скала“, фати ран уписен рок до 15-ти мај и заштеди 500 евра!

 

 

×
скала скул-џолев-академии

Остави инфо да те контактираме:

×
скала скул-џолев-академии

Остави инфо да те контактираме: