Skip to content
академија за моден дизајн здолништа конструкција на облека

Реални проекти: Конструкција на обека и моден дизајн – Академија за моден дизајн

Разговараме со нашите студенти – Алија Демиралиески, Ивана Гијовска, Ивана Груевска, Рената Стоименова и Бојана Хаџиева од Академијата за моден дизајн, за нивните семестрални проекти по предметот конструкција на облека и моден дизајн: изработка на здолништа со употреба на шкотско каро, под менторство на Никола Булески-Буле и Александар Ношпал.

Студентите споделија инспиративни детали за нивниот креативен процес – од првичните идеи до финалните модни парчиња. Ги открија предизвиците со кои се соочуваат, како и влијанието на менторите врз нивниот стил и пристап кон дизајнот.

Прочитајте што ни споделија…

 


Се одлучив за оваa идеја поради…

Алија Демиралиески:

Убавината на цветовите“ е насловот на моето здолниште инспирирано од револуционерната „New Look“ колекција на Кристијан Диор, ова здолниште ја слави женственоста со префинета силуета и елегантни фалти. Симбол на грациозност и индивидуалност, го спојува класичниот гламур со современиот израз.

Ивана Гијовска:

Барокот, со својот раскошен колорит и богата орнаментика, го споив со панкот – движење што се спротивставува на аристократијата. Шкотското каро природно се вклопи во оваа приказна. Барокот и рококото претходеа на Француската револуција, додека панкот се бунтува против аристократијата. Денес, иако кринолините исчезнаа, суштинските општествени проблеми остануваат. Аристократијата сè уште тежи врз нас.

Рената Стоименова:

Се одлучив за оваа тема бидејќи стилот готика е стил кој е несекојдневен и се одвојува од она што сме навикнати да го гледаме, има своја посебна убавина и елеганција.

Ивана Груевска:

Во првиот семестар ја анализирав модата во „Belle epoch“, инспирирана од битолскиот стил „à la franga“ и неговото западноевропско влијание. Истражувањето ме одведе до Париз, каде „Мулен Руж“ се појави како одговор на културните движења на тоа време

Бојана Хаџиева:

Се одлучив токму за 80тите, поради тоа што биле едни од најлудите години, најшарените, најнеобични и интересни стилови. Имав голем спектар на инспирации. И го сметам тој период за најубав и најинтересен период до сега.

 

 

 

Ивана Груевска – „Сатин

 

 

 

академија за моден дизајн здолништа конструкција на облека

Бојана Хаџиева – НОВ РЕТРО БРАН

 


При процесот на креирање, се соочив со…

Алија Демиралиески:

Процесот на изработка беше исполнет со учење и креативност, но и со предизвици. Работата со шкотското каро бараше прецизност, додека изработката на свилениот колан беше тест за внимателност. Секој момент ме научи многу и ја продлабочи мојата посветеност кон модното создавање.

Ивана Гијовска:

Барокот се одликува со широк спектар на форми и интензивен колорит, што беше инспирација за мојата работа. Работејќи на реконструкција на стари фармерки, каде материјалот беше дебел и преклопен, се соочив со предизвици како многу скршени игли. Некои техники не успеавме да ги обрадиме на предавањата, па креативноста понекогаш го надминувала техничкото знаење.

Ивана Груевска:

Огромен предизвик и учење на неколку нови техники на манипулација со матријали како фелц, кроење на корсет, прецизно шиење. И општо планирање на целиот процес за да се осигура навремена егзекуција на делото.

Бојана Хаџиева:

Мојата идеја беше да ги спојам елегантната силуета и диско модата. Не можев да се одлучам за една, па ги комбинирав. Ја земав миди сукњата од 80-тите и ја трансформирав, додавајќи отворен шлиц и жолти паспули за контраст, додека основата е мини диско здолниште.

 

Ивана Гијовска – Ние ја јадеме тортата

 

 

академија за моден дизајн здолништа конструкција на облека

Алија Демиралиески – „Убавината на цветовите

Академија за моден дизајн

Закажи средба со нашиот тим.


За соработката при процесот, за менторите Никола Булески – Буле и Александар Ношпал би сакал/а да кажам…

Алија Демиралиески:

Менторот Никола Булески – Буле не беше само водич, туку и извор на трпение, знаење и инспирација. Неговата посветеност и внимателност во секој чекор беа неизмерно важни за мојот напредок. Начинот на кој ги објаснуваше дизајнерските принципи ми помогна да го усовршам моето дело и ја зголеми мојата страст за модата. Неизмерно сум му благодарен за тоа.

Ивана Гијовска:

Научив многу, како да згрешам и да поправам, како да се вратам назад и размислам. Менторите ме поттикнаа да размислам за процесот на креирање, како да преминам од идеја до реализација. Тие беа голема поддршка и секогаш имаа одговор на моите прашања.

Рената Стоименова:

Добив одлични насоки за понатамошниот напредок на проектот, што ми помогна да ја реализирам мојата идеја. Совети кои ми отворија нови перспективи и ме научија да гледам на модниот дизајн како на уметност со многу различни аспекти.

Ивана Груевска:

Добив непрекината поддршка, постојана достапност и вредни совети од менторите, кои несебично го споделуваа своето знаење, како стручно, така и животно. Нивната помош беше клучна за моето усовршување како дизајнер, но и како личност, подготвена да се истакне на пазарот.

Бојана Хаџиева:

Соработката со професорот Александар Ношпал беше и интересна и поучна. Тој ме исправи каде што грешев и ми помогна кога запирав. Професорот Никола Булевски исто така беше клучен за мојот успех – без него, моето здолниште не би било толку симетрично и прецизно. Неговата помош при кроењето и шиењето беше неизмерно важна.

 

 

 

Рената Стоименова – „Гарванот

 

Академија за моден дизајн

Закажи средба со нашиот тим.

×
скала скул-џолев-академии

Остави инфо да те контактираме:

×
скала скул-џолев-академии

Остави инфо да те контактираме: